dilluns, 4 de març del 2013

Benvinguts i benvingudes!!!



De petita i no tan petita... acostumava a escriure les meves anècdotes, sentiments i reflexions, potser no era massa regular però quan en tenia ganes i temps aprofitava per escriure tot el que m’havia passat en els últims dies, setmanes o mesos i sovint pensava “d’aquí uns anys ho llegiràs i te’n riuràs” i la veritat és que així ha estat. Fa uns mesos, vaig trobar per sorpresa en un calaix de casa els meus pares la meva col·lecció de diaris, me’ls vaig rellegir tots la mar d’emocionada, com aquell que s’ha enganxat a una bona novel·la, quants records! Vaig preguntar-me perquè hauria deixat d’escriure, falta de temps, vida més rutinària, és cosa d’adolescents...el cas és que m’ha ressorgit la necessitat d’escriure i intentant-me adaptar a les noves tecnologies i el moment en què vivim, crec que una bona manera és fer-ho a partir d’un blog personal on pugui compartir allò que em passa, sento, opino...així que som-hi!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada