dijous, 21 de maig del 2020

Sessions que em recorden quant m'agrada la meva feina ;)

 



Dijous passat vaig tenir una d’aquelles sessions que em recorden quant m’agrada la meva feina. Només d’obrir la pantalla per iniciar la sessió online me’n vaig adonar, aquella noia ja havia fet el “clic”, ja no necessitava el meu acompanyament.


Aquesta és una de les parts que més m’agraden i m’emocionen de la meva feina, adonar-me que l’acompanyament amb la persona ha finalitzat, com a mínim temporalment, però que el motiu pel que vam iniciar sessions, ja no és demanda ni és viscut com a problema.


És fàcil de percebre, ho veus amb un canvi d’imatge, d’actitud, de mirada, de manera d’expressar-se tan a nivell físic com verbal...la sessió flueix de forma diferent i només puc que despedir-me agraïnt-los la seva confiança. GRÀCIES!


I a vosaltres, teniu clar què és el que més us agrada de la vostra feina?

Fins a la propera, cuideu-vos!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada