diumenge, 16 de juny del 2013

La mare de la núvia


Aquest era un post pendent de fa mesos, però ja el tenim aquí!

Recentment m’he casat, amb un home meravellós per cert!  Va ser un dia molt especial i tenir el privilegi de compartir-ho amb tota la gent que més estimes no té preu. Com en la majoria dels casaments, entre els convidats hi havia la mare de la núvia, doncs bé, és a ella a qui dedico l’escrit d’avui.
Fa mesos rèiem juntes llegint un article d’un blog on explicava quin era “el seu paper” abans i durant el casament, rellegint-lo puc confirmar que ho va brodar, per aquest motiu, mama, no em queda altra que donar-te les gràcies per estar sempre al meu costat, aconsellar-me i donar-me la teva opinió però respectant les meves decisions i els meus gustos. Ha estat un plaer compartir amb tu tots els detalls del vestit, ram, complements, pentinat...etc al llarg d’aquests mesos. GRÀCIES PER SER-HI SEMPRE.

A punt per l’aventura següent? ;)

Fins a la propera, cuideu-vos!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada