dilluns, 28 de juny del 2021

Heroïna d'avui en dia

Sabeu aquelles pel·lícules on sembla que ja han acabat amb el dolent però resulta que només havia quedat malferit i sembla que no podran amb ell perquè s’aixeca o s’arrossega per terra tot i caure per un precipici? Doncs últimament em sento així amb aquest coi de pandèmia... Realment és complicat mantenir-se centrada i amb el cap fred i el cos i la ment estan a uns nivells d’alerta tant elevats que qualsevol petita tonteria com notar que les nenes es refreden o que surti algun contratemps a nivell de feina pot arribar a desbordar... Acceptem-ho som humans i tenim uns límits.

Aleshores, com hi convivim sense perdre el nord? Personalment el que em funciona és dedicar uns minuts al dia per concentrar-me en la pròpia respiració, focalitzar amb altres temes del dia (què puc fer de sopar?, tinc tot a punt per les sessions de demà?), m’autorregalo moments (mirar un capítol de la sèrie que m’agrada, disfrutar d’un esmorzar mentre llegeixo algun article...) i sobretot, sobretot, en el número 1 de la llista hi tinc compartir aquest malestar amb amigues i familiars, fer paròdia de la situació i riure de mi mateixa!

Fa uns dies llegia que no serem més herois ni heroïnes per viure amb ansietat i estrès i continuar endavant, sinó que els campions i campiones reals són aquells/es que saben parar i descansar malgrat no tenen vacances. Així que avui ho poso en pràctica, paro una estona i em dedico a mi.


Fins a la propera, cuideu-vos!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada