dimarts, 19 de març del 2013

El meu pare


Avui és el dia del pare i Sant Josep, així que el post d’avui el dedico a un home a qui estimo moltíssim, un home que m’ha transmès valors i coneixements,  que m’aconsella, que sempre creu en mi. Un home amb qui he compartit l’alegria dels bons moments i m’ha abraçat en els difícils, que lluita per seguir endavant i no deixa mai de somriure’m, el següent poema va per tu PAPA!!!!

Enseñarás a volar,
pero no volarán tu vuelo.

Enseñarás a soñar,
pero no soñarán tu sueño.

Enseñarás a vivir,
pero no vivirán tu vida.

Sin embargo...
en cada vuelo,
en cada vida,
en cada sueño,
perdurará siempre la huella
del camino enseñado.


Poema de la Madre Teresa de Calcuta

2 comentaris:

  1. Què seríem sense els papes!! Molt maco el poema!!

    ResponElimina
  2. "manetes"realment m'ha emocionat moltissim.Amb una filla com tu, es superfàcil ser pare. T'estimo. Papa

    ResponElimina